Demandes Estructurals:

  • Inventari d’habitatges buits
  • Categorització d’Huts i apartaments turístics
  • Suport en el control de l’oferta d’allotjament il·legal
  • Pla de formació transversal del personal de l’allotjament
  • Programa de sostenibilitat dels allotjaments

Seguiment d’accions:

  • Nova pàgina web (una corporativa de l’Associació d’informació general i la de destinació “turística”): D’acord amb una corporativa de l’Associació d’informació general i la de destinació “turística”
  • Mapa d’associats general: més unitats repartits en dues vegades ( juny i setembre).
  • Premis Arjau: Si
  • Ruta de les tapes / Festivalet – Microsite amb descomptes: D’acord
  • Partida pel jurat i equip tècnic dels esdeveniments nàutics: D’acord
  • Des de la taula de comerç es sol·licita, si és possible, buscar un sistema per poder tenir informació dels comerços als establiments d’allotjament: facilitar informació dels comerços als hotels.
  • Campanya d’Hivern.

Propostes membres de la taula:

  • Facilitar als hotels la informació dels esdeveniments que es fan a la població durant tot l’any. Elaborar un e-mail informatiu genèric que ells nomes l’hagin de reenviar als seus clients.
  • Demanar a l’Ajuntament que l’Oficina de Turisme estigui oberta en dies festius i campanyes puntuals tals com carnaval, ruta de les tapes…etc. També que ampliïn els recursos del material gràfic.
  • Crear un calendari d’obertura dels hotels.
  • licitar un inventari dels apartaments de lloguer.
  • licitar a l’Ajuntament la inspecció dels apartaments turístics perquè estiguin condicions. Estipular uns mínims.
  • Demanar a l’Ajuntament la causa de la pujada excessiva de la taxa turística per legalitzar apartaments.
  • Proposta de una campanya de Bones accions per a Hotels amb la col·laboració de les escoles.
  • Compatir entre hotels la informació de proveïdors.

 


Deixa un comentari