Demandes Estructurals:
- Inventari d’habitatges buits
- Categorització d’Huts i apartaments turístics
- Suport en el control de l’oferta d’allotjament il·legal
- Pla de formació transversal del personal de l’allotjament
- Programa de sostenibilitat dels allotjaments
Seguiment d’accions:
- Nova pàgina web (una corporativa de l’Associació d’informació general i la de destinació “turística”): D’acord amb una corporativa de l’Associació d’informació general i la de destinació “turística”
- Mapa d’associats general: més unitats repartits en dues vegades ( juny i setembre).
- Premis Arjau: Si
- Ruta de les tapes / Festivalet – Microsite amb descomptes: D’acord
- Partida pel jurat i equip tècnic dels esdeveniments nàutics: D’acord
- Des de la taula de comerç es sol·licita, si és possible, buscar un sistema per poder tenir informació dels comerços als establiments d’allotjament: facilitar informació dels comerços als hotels.
- Campanya d’Hivern.
Propostes membres de la taula:
- Facilitar als hotels la informació dels esdeveniments que es fan a la població durant tot l’any. Elaborar un e-mail informatiu genèric que ells nomes l’hagin de reenviar als seus clients.
- Demanar a l’Ajuntament que l’Oficina de Turisme estigui oberta en dies festius i campanyes puntuals tals com carnaval, ruta de les tapes…etc. També que ampliïn els recursos del material gràfic.
- Crear un calendari d’obertura dels hotels.
- licitar un inventari dels apartaments de lloguer.
- licitar a l’Ajuntament la inspecció dels apartaments turístics perquè estiguin condicions. Estipular uns mínims.
- Demanar a l’Ajuntament la causa de la pujada excessiva de la taxa turística per legalitzar apartaments.
- Proposta de una campanya de Bones accions per a Hotels amb la col·laboració de les escoles.
- Compatir entre hotels la informació de proveïdors.